FANDOM

Nataniel

DÖK elnök, tipikus jófiú, kissé talán komoly, nem mindig érti a viccet. Odavan a krimikért, ha engem kérdeztek tuti hogy imádja Agatha Christie-t. Szereti továbbá a macskákat, azonban utálja az édességet. Van egy kiállhatatlan húga, Amber, és egy drága édesapja, aki miatt kék foltok vannak a hátán. (huppsz, ez spoiler lett volna, nem baj, sokan már úgyis tudjátok). Ha nem válaszolgatsz neki jól, bekékül a feje.

Castiel

Mogorva rosszfiú, nagyon nehéz vele összebarátkozni. Legjobb haverja Lysander, a relytélyes viktoriánus fiú. Castiel szereti a rock(és metál?) zenét, kedvenc bandája a Winkged Skull. Gyűlöli ha beleszólnak az életébe, megmondják neki mit csináljon.Kedvenc állatai a kutyák, neki is van egy belga juhász kutyája, aki "meglepő" módon a Démon névre hallgat. Nehéz vele kijönni, mindenen megsértődik, de ha te is bunkózol vagy viccelődsz vele, tuti jó kedve lesz! :)

Ken 

Kentin, a kis nyominger kekszzabáló fiú, őrülten szerelmes a karakteredbe. Talán nehéz elhinni, hogy az apja katona, azonban így van, s ő maga is katonai iskolába kerül, miután Amber megverte és elvette a pénzét. Úgy tűnik a katonasuli jót tett neki, ugyanis onnan brutál jó csávóként tér vissza, bár karakterünk bánatára belül még mindig ugyanaz a kis nyomi, félős srác maradt.

Jade

Ő nem a Sweet Amoris tanulója, kertészeti szakközépbe jár, azonban néha segít a gimid kertészklubjában. Szereti a természetet, a növényeket. Nem szereti a környezetszennyezést. Könnyen ki tudsz vele jönni, ha jószívvel megcsinálod a feladatokat, amikre ő megkér, és lehetőleg nem kérdezed meg tőle, hogy a Jade nem egy női név-e. <p style="text-align:justify;">Lysander: Különös, rejtélyes srác, emellett elég feledékeny is. De emellett egy nagyon kedves és érzékeny. Sajnos, nagyon sokszor elhagyja a jegyzetfüzetét! Szeret énekelni és dalokat írni. A Viktoriánus ruhákat kedveli, ezért azt is hord! Nem szereti az előítéleteket. Szereti a nyuszikat! Van egy bátyja, Leigh a neve.

Leigh: Leigh Lisander bátyja. Rosalia-val egy párt alkotnak. A 6. epizódban találkozol vele, testvérével együtt elég szótlan.Korán otthagyta a sulit, hogy szenvedélyének élhessen: a divatnak és a ruháknak. Ő vezeti a butikot a városban. Nagyon félénk, ha tetszik neki egy lány. Szereti a barátnőjét, és az éjszakai sétákat, nem szereti a vakító fényeket, és a főzést. Csillagjegye: Nyilas.

Dajan

Dajan nem itt tanul. Egy sport tagozatos suliba jár, de néha – csereprogram keretében – itt van edzése. Szeret: az edzések után gyorsétteremben enni, nem szereti: a felszínes lányokat. Csillagjegye: Kos