FANDOM

Castiel

Castiel a Kosárlabda klub tagja és egy zenekar tagja amiben legjobb barátjával, Lysanderrel játszik. Castiel egyedül él mivel az apja pilóta, az anyja meg légiutas kísérő. Mielőtt a karakterünk beiratkozott volna az iskolába Castiel Deborah-val járt, mielőtt elárulta volna. Miután szakítottak Castiel stílust váltott: fekete haját vörösre festette és másfajta ruhákat kezdett viselni. A személyisége is megváltozott. Abbahagyta a gitározást de amikor találkozott Lysanderrel újra játszani kezdett. Castiel az iskola "rossz fiúja". A szarkasztikus személyisége miatt nehéz vele kijönni. Castiel azért nem kedveli Natanielt mert Debórah kikezdett vele és Castiel azt hitt, hogy Nataniel akarja lenyúlni Deboraht. Azelőtt nagyon jó barátok voltak. Amber szerelmes Castielbe azóta mióta kis korukba Castiel megjavította a babáját. Van egy Démon nevű kutyája.

Jellemzők:

Nem: Férfi

Magasság: 180 cm

Súly: 80 Kg

Vércsoport: 0

Születésnap: Augusztus 12.

Csillagjegy: Oroszlán

Hajszín: Fekete (festett vörös)

Szemszín: Szürke

Szereti: Elektromos gitár, lányokat akik ki állnak magukért, Winged Skull zenekar, Démon.

Nem szereti: Ha megmondják mit csináljon, macskák.

Szülei: Apa: Jean-Louis Anya: Valerie

Apróságok:

Néha dohányzik

Kedvenc étele a Hamburger

Lysander

Lysander először a 4. epizód végén jelenik meg. Castiel a legjobb barátja. A városban él testvérével, Leigh-el. Jó kapcsolatot ápol a testvérével, minkettőnek ugyanolyan a stílusa. Leigh és Lysander vidéken nőttek fel de a városi élet jobban vonzotta őket. Amikor vidéken éltek Lysander nagyon sok időt töltött az állataik társaságában, főleg a nyulakat szereti. Lysander heterokrómiás ami azt jelenti, hogy felemás színű a szeme. A 7. Epizódban Rosalia elmondja, hogy van egy tetoválás a hátán. Lysander egy meglehetősen nyugodt és titokzatos fiú aki gyakran felejt el dolgokat. Mielőtt a karakterünk elkezdett volna oda járni Lysandernek Rosalia tetszett.

Apróságok:

Kedvenc színei a zöld és a fekete.

Kedvenc étele a hal.

Leigh vezetékneve Ainsworth így minden bizonnyal Lysandernek is. 

Amikor megkérdezték Chinomikot, hogy milyennek képzeli el a hangját azt mondta, hogy lágy, nyugodt. 

Lysander eredeti neve Viktor lett volna de ezt később megváltoztatták.